Efficiënte Klantenservice met Unthread in Slack
Unthread is een AI-gestuurde tool die bedrijven helpt bij het bieden van klantenservice rechtstreeks binnen Slack. Het fungeert als een inbox voor ondersteuning, waarbij verzoeken worden omgezet in geprioriteerde tickets met toewijzingen en service level agreements (SLA's). Met Unthread kunnen ondersteuningsteams inkomende berichten toewijzen, hun voortgang volgen en streven naar inbox nul. De tool bevordert snellere reactietijden door belangrijke berichten te prioriteren en maakt samenwerking tussen collega's mogelijk, evenals escalatie wanneer de gewenste oplostijden niet worden gehaald.
Daarnaast categoriseert Unthread automatisch verschillende soorten berichten, zoals bugs en functieaanvragen, en biedt het AI-gestuurde suggesties voor antwoorden op veelvoorkomende klantvragen. De tool integreert naadloos met populaire platforms zoals Salesforce en Asana, en biedt verschillende abonnementsplannen, inclusief een gratis versie voor basisfunctionaliteiten en een 14-daagse gratis proefperiode voor startups. Unthread verbetert de efficiëntie van klantenserviceprocessen en verhoogt de klanttevredenheid.